Tuesday 19 July 2011

Aku dan merekA !


5 GAMMA 2011

FARIZ (KIRI) AND NAZRUL

AKU PUN NAK JUGAK :)

BUDAK2 KELAS AKU (SYAMEER KANAN)


BUDAK PALING GANGSTER KAT KELAS AKU (KONONNYE)


PIC YANG TAK BERAPA NAK TERANG :)


Hye korang ? Hope korang semua sihat :) . Jarang dapat update blog sekarang coz dah makin dekat nak exam ! (perkara yang paling tak diingini) hehe. 1st aku nak ucapkan banyak2 terima kasih kepada sesiapa yang sudi melawat blog aku niy yg tak berapa nak best macablog2 korang :) Maklumlah saya niy baru dalam dunia maya so banyak lagi yang aku tak tahu . (tunjuk2 lah ajar oke) heee ~ . Dah tengok pic2 yang dekat atas tu ? Dorang semua adalah kawan2 aku ! Semua handsome kan ? Kalau korang nak berkenalan boleh saja :) haha . Xcely niy semua pic time kitorang pergi melepak dekat pantai (Tanjung Bidara) . Saja nak tenangkan fikiran coz tension asik mengadap buku jew . So cara terbaek , pergi lah melepak kat pantai dengan kawan2 aku . Memang best gilew lah ! Lepak sambil makan goreng pisang panas , karipap , keropok lekor dan macam2 lagi lah kitorang makan (yang halal jew) hehe :D . Dah telanjur lepak tu , apa lagi tak sah lah kalau tak snap pic . Sekali sekala dapat spent time dengan kawan2 , best juga coz bukan selalu kitorang dapat lepak sama2 macam niy ! Last year dapat jumpe , coz lepas niy mana lah tahu masing2 sambung belajar . Mestilah susah dah nak jumpa kan ? To Fariz , Syameer , Nazrul , Nazzir jangan sampai kita lost contact pulak nanti ! Tanjung Bidara , best lah juga pantai kat situ . Bagi budak2 MELAKA mybe korang tahu kan ? Harap jew kampung aku ada pantai but setahun sekali belum tentu aku mandi laut . haha . that all ~ 




No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...