Monday 27 June 2011

Cinta tak bersyaraT



CINTA TAK BERSYARAT ? Yaaa , aku layan youtube tadi sambil buat homework and tiba2 terjumpa lagu niy . Then terus datang idea untuk buat  entry :) Even homework aku masih belum siap (karangan bm and denda tadi) haha . Bila aku hayati lirik lagu niy , hati ku tertanya adakah cinta itu tak bersyarat ? Betul , mybe or tak . Entahlah aku sendiri tak tahu . Mybe hanya lirik jew kowt kan ? CINTA ! Korang tahu maksud perkataan tu ? And aku sendiri yakin yang kebanyakkan  korang dah ada pengalaman bercinta kan ? Biasa lah budak2 zaman sekarang semua sudah maju . hehe :D . Aku suka lirik lagu yang akhir " sebab ku mengerti cinta itu tak mesti , MEMILIKI " . Hope korang akan dapat cinta sejati masing2 . Jaga dan sayangilah apa yang kita ada sekarang coz peluang sukar untuk datang buat kali yang keduanya ! Enjoy the song and cuba untuk hayati k ;) that all ~ short entry saja coz mahu sambung buat homework . heeee :)

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...